torsdag 31 maj 2012

Tittar in och säger hej och talar om att allt är bra med oss, bättre kan det faktisk inte bli, av 2 andledningar första är en rundtur i en magiskt mindre hus som ska rivas men får se vad  jag å en av mina kära kunder kan göra åt saken,spännande ska det bli :) och den andra andledningen är att jag å min son var å knackade på hos en man som har ett  1870 tals hus med sin syster i sina ägor och i snart 10 år har jag åkt förbi gården å beundrat den å fantiserat om att få renovera den till den ursprungliga skick den engång har varit, den önskan hoppas jag nu blir sann, vi håller tummarna att vi får rädda gården från dess 50-70 tals skal å ta fram den 1800 tals karaktären som skulle göra huset så mycket vackrare:) vill bara säga tack till dej som bor där för berättelsen om huset och att du gjort mej förälskad i huset:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar