tisdag 1 maj 2012

Önskar Hyra Arrendera

I dag har jag å lillen å Moffa stig varit å njutit av god fika å härlig natur vid åstön, jag tog även mod till mej ang ett litet torp som jag så gärna skulle vilja hyra eller arrendera, ett torp helt i orginal, ok nästan lite 40-50 tal men inte mycke, jag verkligen älskade torpet när dom öppnade ytter dörren å klev rakt in i en pärlsponts hall och ett jätte fint kök, ja alla rummen var charmiga å orginella, jag önskar så att jag å lill killen får chans att hyra det sommartid så vi får oss en riktigt härlig sommar för vad passar bättre att vara i ett äldre sommar torp med närhet till badplatser och stränder, äta jordgubbar ute i den gameldagsa trädgårdsmöblerna och ta cyckeln till en fiskresturang eller cyckla till båthamnen å köpa färsk fisk, åh vad jag önskar att det kan bli sant, kanske ni kära läsare vet av nå fint ställe som vi kan få hyra, det gör inget om det är lite att göra eller mycket, det är hela charmen tycker ja, Håll tummarna att det trevliga paret som har detta fina torp ringer oss snart å säger att vi får vara där i sommar lite då och då:) jag står redo med skurborste, linoljesåpa,färg och pennsel för att göra redo torpet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar