lördag 4 februari 2012

Repotage i Tidningen Allt om fritidshus








I månadens nr av tidningen allt om fritidshus är jag och mitt hus med och även min älskade vincent och kära pappa stig :) jättefint repotage som dom gjorde för 1.5 år sedan, men med många fakta fel i texten men jag är hel nöjd endå.  jag trodde inte  bilderna skulle komma med men det gjorde det, så kul att se, Hoppas ni tycker om repotaget men vill ni läsa mer om det så får ni köpa tidningen :) ha en fortsatt fin helg, varma kramar från gamla gården

5 kommentarer:

  1. Så KUL gumman det du gör ska premieras! Hade alla haft en STIG hade förmodligen många gamla hus haft ett liv... Vincent är bonus för er så klart! OCH han kommer genom ER föra våra gamla Svenska hus vidare till nästa tidsepok!

    Bästa kramar till Sandra med familj!

    SvaraRadera
  2. Oh, dom hann före. Jag som tipsat ST om Dig och Din Gamla Gård. De ville ju ha ngt positivt att kunna skriva i ST om Sundsbruk. De frågade i förra lördagens tidning.

    Kuuul för Dig att få vara med i en rikstäckande tidning. Mkt fint reportage - Jag har den:)!! Fick den igår - blev jätteglad för Dig.

    Hoppas ST hör av sig snart också!!

    Kram Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men va roligt att du hörde av dej annika :) st ringede mej i början på veckan och kommer evtuellt till veckan beroende på om vi är friska då här hemma och gör ett stort repotage om huset och mitt liv :) så tack så mycke annika nu när jag vet att det var du:) du är guld värd. kramar från gammla gården p,s kom in på en fika nåndag när vädret är mildare, hör av dej före bara så ska jag baka nå riktigt smaskigt :)

      Radera
  3. Marie: tack för dina otroligt fina ord, ja utan en stig och vincent skulle mitt liv inte vara så betydelsefullt som nu och mina drömmar skulle inte besannas, jag är så oändligt tacksam för att jag har dom i mitt liv :) och tack Marie för att du är en sån fin person som jag lärt å känna lite här på vår fina gata;) stor kram till dej från oss

    SvaraRadera
  4. TAAACK, Sandra - bara självklart att jag skulle tipsa dem:) Kommer självklart på en gofika ngn fin dag. Närmast i tid dock är ett firande av jämna makens födelsedag - han fyller jämt 10-tal:)
    Vi ses snart!

    SvaraRadera