tisdag 31 december 2013

Gott Nytt år till er alla

Gott nytt år till er alla underbara besökare, kan inte med ord tacka er alla som besöker gamla gården och för att ni tror på mej. och vill tacka speciellt mina stammisar så glad och lycklig ni gör mej när ni kommer in och ger mej varma kramar och frågar hur allt är, ni bjuder hem mej till erat hem men även till erat liv och hjärtan, och ni ska veta hur hedrad jag känner mej och tacksam över er alla fina,som inte bara är mina kunder utom ni är så mycket mycket mera för mej.ni har en stor plats i mitt hjärta och där finns ni för alltid. Tack!!!!
   

2 kommentarer:

  1. Vilken fin bild på er!

    Önskar er en fin start på det nya året!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. God fortsättning....hoppas jag kan titta in snart ;)))
    Kram bia

    SvaraRadera