torsdag 6 september 2012

Målning för fullt,

Soffan har oxså fått en svängom med pennseln, den var tidigare brun men har nu fått en mellangrå färg, visar mer bilder när den är klar, ska även klä om den och ta bort det gräsliga gula samet tyget, funderar på att klä om den med gamla linnehandukar ?? får se hur jag gör :)


En höstdukning med flera olika soppteriner

En omgång med Pärlgrå linoljefärg


hej kära läsare, med mej är det bara bra, håller på att göra om i butiken, ändra och målar möbler för fullt, det är det mittersta rummet som jag ändrar och grejar i för på månd ska jag hämta ett stort gammalt skåp/ köpmandisk å vad jag längtar, ni ska få se vad vackert det är, skåpet ska jag ha som rekvisita i butiken men även till cafet. det kommar bli så bra,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar